Denne bloggen oppdateres ikke lenger

Dette er en flytte- og oppussingsblogg som ble skrevet i perioden august 2010 til februar 2012. Bloggen blir ikke lenger oppdatert, men du er hjertelig velkommen til å bla i tidligere innlegg.

Oppdatering september 2013: Bloggen videreføres nå på streta.blogspot.no.

Sider

søndag 8. januar 2012

Meg og mitt

Her er noen bilder fra arbeidsrommet mitt i husets førsteetasje. Her kan jeg sitte konsentrert og jobbe - foruten at jeg har skap og hyller med oppbevaringsplass. Taket og veggene malte jeg helt i starten av prosjektperioden (høsten 2010). Etterpå fikk vi satt opp noen flere stikkontakter, og vi har naturligvis båret inn og plassert møbler og saker&ting. Egil har et tilsvarende arbeidsrom oppe. Litt mindre enn mitt, da.




Gardinene er kjøpt gjennom Princessbutikken på Malvik senter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar